NOTD - Peachy Bling


Ville göra en varmare variant av denna..





China Glaze - Peachy Keen med ränder av Color Club - Art Club Gold Glitter och Black.

Eftersom mitt Diamont topcoat är slut så var jag tvungen att använda ett topcoat som kom med Suhada - White Rose lacket (köpt på lidl). White Rose lacket är det absolut inget fel på! Topcoatet som följde med det har jag inte provat förrut, mest för att jag inte haft behov av att prova det eftersom jag haft andra topcoat som jag använt. Det första jag reagerade på när jag öppnade flaskan var att lacket luktade väldigt konstigt. En stark och stickande lukt, lite "nail polish remover-ish". Nåja, i brist på bättre är konstigt bra tänkte jag och började applicera topcoat över min mani. Hann inte mer än att dra penseln över en nagel och så upptäckte jag att det svarta som jag så noggrant målat på naglarna flöt ut! Fastän lacket hade torkat så drog topcoatet ut det :( Ju mer man la på av det desto hemskare blev naglarna. Som tur är så blev min vänstra hand (handen som har huvudrollen på bloggen) bättre än den högra och det enda "messy" som syns är ringfinger nageln.


Kommentarer
Postat av: marikakakak

nej vittsi va coolt! kanske vi sku ta å leka nån dag snart :P

2010-05-20 @ 10:49:40
Postat av: Nny

Tackar :D Va faktiskt riktigt nöjd me dehär. Ja vi måst nog gör he!

2010-05-22 @ 08:07:05
URL: http://nnysworld.blogg.se/
Postat av: Maria

Snyggt!! :)

2010-05-26 @ 11:33:26
URL: http://marvelicious.blogg.se/
Postat av: Nny

Tackar :)

2010-05-28 @ 11:35:38
URL: http://nnysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0