NOTD - Minty Chocolate


Jag har fått en utmaning av Lillasystersnaglar

UTMANING

"Blanda två färger som du inte gillar tillsammans i en design. Oftast får ett annat sätt att se på det om man verkligen tänker på hur man ska få färgerna att passa ihop på bäst sätt!"




Nu fick jag äntligen provat ett lack som jag undvikit. Av någon anledning har jag inte alls velat ha bruna naglar och därför har Nubar - Tiger's Eye inte setts på mina naglar. Varför har jag köpt ett lack jag inte alls har velat använda? För det kom med Nubar Royal Gems collection när jag beställde den.. Men när jag hade lackat klart naglarna igår så gillade jag faktiskt färgen. Den är en varm färg och den blänkte så fint i jul ljusens sken :) Det andra lacket jag inte riktigt heller har gillat är China Glaze - Re-fresh Mint. Fin färg men jag vet inte riktigt varför jag inte vill använda det.
Well well, jag har hursomhelst haft två lager av Nubar - Tiger's Eye och så har jag målat på ränder med China Glaze - Re-fresh Mint. Blev inte världens rakaste ränder men jag är ändå rätt nöjd.

Jag ger utmaningen vidare till alla som vill göra den. Kanske Marvelicious vill försöka sig på den? :)


Kommentarer
Postat av: Emelie - Crazynails

Det blev verkligen skitsnyggt!

2010-12-09 @ 18:37:16
URL: http://crazynails.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Men gud vad snyggt! Sjukt härligt! Jag tänker på Marianne-godis, om du vet vad jag menar :D Mint med choklad!

2010-12-10 @ 01:02:59
URL: http://lillasystersnaglar.blogg.se/
Postat av: Nny

Tackar tackar! :) Jo jag vet vad du menar, jag tänkte på det samma när jag hade fått dem färdiga :D

2010-12-10 @ 21:42:17
URL: http://nnysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0