NOTD





Dagens NOTD ville inte alls fastna på bild. Färgen skimrar i ett flertal färger, rostrött/lila/blått.. Det är synd att kameran inte kunde fånga den underbara dansen av färger. Badrums lampans ljus hjälpte heller inte mycket, men eftersom vi har begränsad tid med klart dagsljus i dessa (jule)tider så fick den duga. Har använt mig av Lumene Natural Code - Rock 'n roll(svart som natten) och Depend Nr.114(blå/lila/rostrött skimrande). Nu undrar säkert någon varför jag har svart under? Depends lack är så pass "tunna" och för att få de så starka som jag vill ha dem så krävs det så fruktansvärt många lager. Jag kom då på att jag kan lägga en svart bas så räcker det med ett lager av Depends lack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0